söndag, juni 24, 2007

Talking on the phone!

Ja nu sitter jag här och pratar med lilla mamsing på skype. De åker till spanien på tisdag så nu är det förmaningsregler som ska fram. Hon har tydligen skrivit en lista på hur saker och ting ska skötas hemma i götet. På den listan står det bland annat hur katen skall skötas!
  1. Nej till att ge den roliga piller som gör katt galen och klöser upp alla möbler
  2. Glöm inte att ge den mat....

Hmmmm det är nästan lite intressant för eftersom jag bor i utlandet så har jag tydligen helt glömt bort hur man tar hand om djur!

Sen har jag även fått ramsat upp vad det finns för slags mat i kylskåpet och vilka maträtter jag kan laga utav denna maten... Tråkig att få allt så vad ska jag nu då göra med all min fantasi? Kanske punkt nr 1 i pulverform? Haha
Nej åter till att lyssna på klagomuren på andra sidan hörlurarna! Ciao

Inga kommentarer: