söndag, juni 10, 2007

Välkommen in i min bastu

Sitter här på övervåningen och inser att man inte behöver komma från finland för att ha en egen sauna! Luften står stilla här uppe trots att fönstret är vidöppet och släpper in massa trevliga små kryp som kommer äta upp mig inatt!
Tänkte bara ge folk lite inspiration för vad man kan göra när man har så mycket fritid och inte har en massa grejer att plugga till (eller ta det efter plugget)
Fick länken till The Impossible quiz av O. Kan ju bara säga att det är helt i min smak. Ingen logik någonstans men kul när man kommer på varför svaren är som de är...
Men det tar tyvärr hundra år att ladda så starta det och gå sedan iväg och koka vaniljsås eller vad du nu kan tänkas vilja göra och slå dig sedan ner vid számitogépen och enjoy=)
Sen vill jag gärna veta hur långt Ni lyckades komma innan ni gav upp...
Ps tro mig ni vill inte köra versionen med ljud...

1 kommentar:

Ivar sa...

Lite lätta frågor... Den frågan som bekymrar mig mest är hur du kan koka vaniljsås så otroligt snabbt.