torsdag, juni 14, 2007

I brist på annat

...vettigt att skriva om så blir det en liten lista...

Namn: Nina
Smeknamn: Najn, Ninotcska och diverse andra
Födelsedag: 20 Augusti
Bor: Pécs- Ungern
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Blont
Arbete: När jag e i gbg så jobbar jag på Sahlgrenska och på ett äldreboende

FAVORIT..
Färg: Svart men rosa är aldrig fel heller
Plats: Ooooh svårt att säga... Saknar havet just nu så det får väl bli det
Fordon: Min lilla bil
Film: Oj det är många! Kommer på Gilbert Grape just nu. De flesta disneyfilmer och allt som har Johhny D i sig
Djur: Får väl svara Chanel på denna frågan
Affär: Åhlens, Gina Tricot, Pilgrim och Promod
Serie: Det har varit house som har gällt den här terminen
Café: Oj kommer knappt ihåg några... Tre små rum var ju en gammal klassiker annars älskar jag Starbucks utomlands och här i Pécs existerar det knappt...
Skor:Ballerina och alla andra typer som inte skadar mina fötter;)

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Ja innan jag går ut genom dörren för att kolla så allt står rätt till och jag inte har pyjamasbyxorna på mig
Gnälla: Yes ofta tyvärr
Skrika: Det är inte riktigt min grej
Sova:Måste inte alla sova? Men fixar inte att sova på dagen då ska jag vara i komatillstånd
Drömma mardrömmar: Oh ja. Sjuka sådana
Försöka vara annorlunda: Nej det skulle bli för jobbigt
Klä dig i svart: Yes
Hata folk: Det händer
Lita på folk: De som jag vet jag kan lita på gör jag det

NÄR..
Åt du senast: Klockan var nog fyra sisådär
Läste du en bok senast: Håller på med en just nu... Ciderhusreglerna
Var du på konsert senast: Robbie men var det verkligen förra året? Shit vad tiden går
Köpte du något senast: Hell/Bomba igår redbullen är slut i kylen.... Annars var det nog en Marie Claire för två veckor sedan
Svor du senast: Helt säkert inte ens en timme sedan... Annars skulle ni ha hört mig igår....;)Sjöng du senast: Jag sjunger inte
Klagade du senast: Det var inte mer än en timme sen det heller.... Jäkla biokemi!=)
Är det sommar: Låt mig se... det är en bastu uppe i arbetsrummet med vidöppet fönster och ACn står fortfarande på.... Jag skulle vilja säga nu....

HAR DU..
För många vänner: Det kan man inte ha
Tvångstankar: Oh ja! Måste alltid känna om dörren är låst innan jag går och lägger mig även om jag var sist hem. Annars måste man vackert gå upp och kolla det...
Någon annan psykisk sjukdom: Ingen diagnostiserad;)
Färgat håret: Ja slingat det i alla fall
Brutit några ben: Två stycken. Gjorde lika ont båda gångerna... PLus 4 ledband har fått sig en rejäl smäll...
Några piercings: 3
Egen dator: Ja men den bråkar med mig!
Gjort bort dig rejält: All the time
Bra självförtroende: Nej det tycker jag inte
Kysst någon: ja!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte vad jag kan komma ihåg
Varit kär: Yes
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Nej

HUR..
Svarar du i telefonen: Hemma(Pécs och även i gbg): Ja det är Nina. I mobilen beror det helt och hållet på vem som ringer. Är det okänt så blir det samma som hemma
Fördriver du tiden: ´Just nu med näsan i böckerna eller framför datorn *nörd*
Mycket pengar har du: Det varierar väldigt
Tjänar du pengar: När jag e i gbg så
Ofta bäddar du sängen: Inte speciellt ofta
Ofta diskar du: Varannan var tredje dag
Ofta städar du: Småplockar då och då resten fixar städerskan
Går det på jobbet: Jobbar inte just nu men skolan e okay
Många stör du dig på: Det varierar
Ofta träffar du din familj: Ca fyra gånger om året men då lite längre perioder

ÄR DU..
Förstående: Det hoppas jag
Öppensinnad: Jodå
Arrogant: Det hoppas jag inte
Osäker: Ibland
Intressant: Det vet väl inte jag?
Hungrig: Nej, törstig däremot
Smart: Inte om man jämför med dom jag umgås med
Barnslig: Oh ja
Rolig: Det hoppas jag
Pratglad: Ja, inte får ni tyst på mig inte
Hälsosam: Försöker vara det
Blyg: Ibland
Lätt uttråkad: Ja
Arg: Det händer och när det händer så blir jag rejält arg
Ledsen: Det händer det oxå
Glad: Ja idag är jag glad
Pålitlig: Igen så hoppas jag detta
Laglig: Scout's honor
Filosofisk: NEJ
Svår: Hoppas inte det
Positiv: Nej negativ
Bra på att ge komplimanger: Ibland
Bra på att få komplimanger: Nej

VÄLJ
Katt eller hund: Hund fast jag är ett kattdjur
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt bastu till trots
Vatten eller land: Land, är en badkruka utan dess like
Telefon eller internet: Internet i ungern men inget slår telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: film tillsammans med folk men bok när jag e ensam
Tjejer eller killar: killar


Jäklar vilken tid det tog att göra klart listan nu vill jag sova!!!!!!

Inga kommentarer: