söndag, juli 01, 2007

Göteborg

Ja nu var jag äntligen framme! Efter att ha vart väldigt väldigt väldigt nära att missa mitt connection flight på Schiphol (vi var en halvtimme försenade från Budapest)så kom jag fram hel och välbehållen och blev omhändertagen av grannarna. Fick middag av dom som hämtade upp mig på flygplatsen (himla gulligt gjort av dom) samt ett sms med inbjudan till frukost idag hos en annan granne!
Det är jätteknäppt att vara hemma men skönt att ha huset för sig själv! Katten håller på att gå mig på nerverna dock! Shit vad irriterande den är ibland och supergullig nästa minut.
Idag har jag i alla fall fått sova (sov hela tre timmar natten till igår), sen har jag tvättat upp, åkt och handlat (vuxenpoäng!) samt tagit en liten promenad och kaffe med S.
Nu ska jag ta och fixa lite middag som jag kan ha med mig till jobbet imorgon och har det inte hunnit börja regna efter det så tror jag att jag ska ta mig en snabb powerwalk här ute i den friska luften!
Ciao

Inga kommentarer: