lördag, juli 21, 2007

Långledighet-slut och HP premiär

Ja denna helgen skulle vara min långlediga helg! Jag var långledig i hela 24 timmar innan jag fick möjligheten att jobba lite extra som jag tackar jag till, arbetsnarkoman som jag är! Men jag fick i alla fall sova ut! I går kväll slocknade jag på sängen och efter två timmar så väckte min syster mig och då var klockan halv tio! Efter att ha varit uppe i en två timmar så somnade jag igen pch nästa gång jag vaknade så var klockan halv elva! Yay härligt för en fredagsmorgon!!! Dagen gick ganska så fort och sedan klockan tolv var det dags att agera taxi då hela familjen åkte in för att hämta Ns förhandsbokade exemplar av Harry Potter and the deathly hallows... Det var en upplevelse utan dess like. Så lördagen då så bröt jag som sagt min långledighet och gick in och jobbade ett kvällskift! När jag kom hem hade syster yster läst ut boken så nu är det min tur att överta hennes jobb! Så nu ska här läsas! Sjukt spännande

Inga kommentarer: