onsdag, juli 11, 2007

Wii och kladdakaka

Ja gott folk! Efter att ha kommit hem från att ha jobbat kväll så möts jag i hallen av: ingen. Konstiga ljud hördes däremot från vardagsrummet och när jag kollade läget stod min far och min syster mitt i en boxningsmatch! Min syster hade äntligen fått sitt älskade Wii!!!! Så där stod de och slog ut i tomma intet med kontrollerna i högsta hugg!
Sen var det min tur! Först tennis sen slog min syster knock-out på mig ett x antal gånger i boxning och klådde mig tillslut i bowling! Katta-strof! Chanel höll med och hon höll på att bli mos flera gånger på golvet när hon sprang framför mina fötter....
Sen hade min underbara syster yster bakat en syndigt god kladdkaka!!! Igår var det blommor idag kladdkaka!Herregud vilken perfekt kväll!
Måste också passa på att gratulera Snuttegull på Mongoliets nationaldag! Grattis!!!

Inga kommentarer: