fredag, juli 13, 2007

Ledig

Idag har jag varit ledig!
Jag hade tänkt att få mig en sovmorgon men det gick inte eftersom mamma smällde ut genom dörren tidigt för att åka till frisören och sen smällde lika mycket i den när hon kom tillbaka 40 minuter senare för att sätta igång med sitt enda möjliga tonläge (högt) att ge order till höger och vänster om vad som skulle göras! Det är nämligen så att hon har bjudit in sina ungerska kompisar från ljungby till oss imorgon. Gud hjälpe oss, eller det räcker egentligen med 40 graders feber mellan 10-12 för klockan ett börjar jag jobba igen....
Andra grejer jag har sysslat med idag är att ha varit hos optikern efter ett snabbt stopp på espressohouse för att fylla upp energinivån med lite koffein.
Sen skjutsade jag natta o co till HP premiären och sen åkte vi och handlade mat!
Efter detta var det hämtning en snabb smörgås hemma innan det vasr dags att skjutsa natta till provfilmningen...
Det har varit en non-stop dag och jag vill även passa på och berätta att jag har enormt med träningsvärk i min "tennisarm" från Wii spelet....!

Inga kommentarer: