söndag, juli 29, 2007

Kitesurfing, Kungsmässan och en mörbultad Nina

Ja då var jag tillbaka efter mitt kitesurfing äventyr. Det var väldigt kul att prova på och helt extrem jättesvårt! Jag trodde inte att det skulle vara så komplicerat som det var. Efter att ha hängt och slängt efter olika drakar/ kites i 6 timmar och en gång släpats efter en drake 7 meter i vattnet varav tre av dessa sju meterna var mer eller mindre i luften så insåg jag att detta nog inte var en sport för mig trots allt. Men otroligt kul att ha provat på i alla fall.
Idag är jag dock helt mörbultad. Skit vad träningsvärks jag har speciellt i nacke och armar... Dagen tillbringades på Freeport och Kungsmässan! Det blev inget kul till mig men N hittade äntligen ett par jeans och en tröja! Nina har dessutom hittat ett par jeans som hon ska kolla upp inne i Gbg!!! Så det har inte varit fy skam!
men galet shoppingsug jag hade idag! tur att jag var trött efter gårdagen annars kunde det säkert gått illa!
Sen skulle jag och N öva oss i enhjulingscykling ochy insåg att däcket var pafft. Så då stuvade vi in cykeln i baksätet på bilen och körde upp till Shell för att fylla på det! Varken N eller jag fattade hur luftmojängen däruppe fungerade så vi var tvungen att gå in och fråga! Minen på kassapersonalen var obetalbar när jag frågade om vi kunde få hjälp med att fylla på däcken på vår enhjuling! Haha totally priceless!!! men hon hämtade sig fort i alla fall=)
Själva cyklandet gick som vanligt åt skogen och nu ska jag sova natti natti

Inga kommentarer: