måndag, juli 30, 2007

Häxblandning

Ja helgens bravader börjar komma ikapp mig! En liten vidrig småförkylning börjar göra sig påmind och detta tänker jag inte acceptera! Bara för att jag var så dum och badade i svenskt hav så tänker jag inte låta en vidrig förkylning få tag om mig! Jag har därför lytt Cs råd och druckit en häxblandning som tydligen ska hjälpa mot just sådana här småförkylningar innan de blir storförkylningar... Häxblandningen består av varmt vatten, honung, pressade citron, mjölk och vitlök och är allt annat än gott men förhoppningsvis så hjälper den. Det återstår att se imorgon... För enligt tidigare erfarenheter så desto äckligare någonting är desto bättre hjälper det. Så då borde jag vara frisk imorgon med andra ord...
Nu ska jag försöka sova så att jag inte har ihjäl någon på jobber imorgon! Natti NATTI

Inga kommentarer: