torsdag, augusti 02, 2007

Förkylningen har satt sig i huvudet!

Igår på väg hem från jobbet så stannade jag till hos B och fick mitt hår klippt. Detta var väldigt välbehövligt då jag i ren desperation förra veckan tvingade min syster yster att toppa det läängst ner då det såg ut som en risbuske. Men även fast hon har gjort ett bra jobb så behövdes det lite mer expert-touch så igår passade jag på. Det var trevligt att träffa B igen och håret blev väldigt bra!
När jag sen kom hem så var jag hur trött som helst och höll på att somna på soffan! Pappa kom och smällde till mig i sidan och sa: Ska du sova så får du gå och lägga dig! Sagt och gjort försökte jag gå å lägga mig men misslyckades grovt med att somna i sängen så jag återvände till soffan och kollade på project Runway med syster yster!
Idag sov jag länge och väl och gjorde absolut ingenting och nu sitter jag här på jobbet och har ingenting att göra... Därför kom det en liten update från skrivbordet inne på sjuksköterske expeditionen! Nej nu får jag ta mig i kragen och se till att göra något kreativt! Att göra mig förtjänt av min lön helt enkelt!
Förkylningen som har haft mig i ett säkert grepp de senste dagarna börjar släppa sitt tag men sitter fortfarande kvar i huvudet! Det är trist! Jag är ännu mer blondin än vanligt dessa dagar...
Ciao

Inga kommentarer: