tisdag, augusti 28, 2007

Oj det var ju nästan kallt?

Tänkte jag för mig själv när jag spatserade ner till konzum för att handla till brunchen! Sen när jag kom upp till lägenheten igen så visade termometern på bara 30 grader! Wow vad fort man anpassar sig till sahara öknen härnere. Som ikväll bestämde sig för att inte vara en öken. För det regnade i kanske tio minuter en kvart nu ikväll! Men nu är det inte mer regn! Tack och lov för det! Jag gillar verkligen inte vatten! Men det vet ni ju sedan tidigare!
Nina har i alla fall blivit mer schizofren än vanligt för samtidigt som hela mig bara längtar efter att denna veckan ska ta slut så innebär också slutet att man måste konfronteras med verkligenheten. Allså sitt vanliga liv om man tar bort skola och sånt piss och det vill jag verkligen inte just nu! Well well det är fortfarande några dagar kvar...

Inga kommentarer: