söndag, augusti 26, 2007

Va? Har det varit helg?

Såg precis i almenackan att det tydligen var söndag idag och blev helt chockad! Jag har totalt missat att det var helg! Det känns inte bra inte bra! Det betyder att det är måndag imorgon och jag måste gå upp tidigt... Noooooo
Man skulle ju kunna tro att eftersom jag var pigg som en mört fram tills klockan halv två inatt och gjort allt möjligt knäpp för att sedan vakna som på kommando halv åtta imorse (jag måste seriööööööst vara sjuk) att jag kanske skulle vara åtminstone lite trött nu!
Men icke sa nicke... Nej jag måste gå och lägga mig vare sig jag är trött eller inte för annars så kommer jag överdosera på kaffe imorgon!
Lärde mig en viktig sak utav biokemi boken idag: För mycket socker kan leda til karies... Eeeeeeeh lärde man sig inte sånt av Karius och Baktus när man var typ 3? Tydligen inte professorer och andra mystiska människor som finner det roligt och underhållande att skriva en biokemibok...

Inga kommentarer: