onsdag, augusti 08, 2007

4 in the morning

Ja då var det dags att hoppa upp ur sängen innan resten av familjen ens insett att klockan har gått från natt till mycket tidig morgon! Jag drömde en massa sjuka och söta drömmar och vaknade av mobiltelefonen inte alls jättelänge sedan! Igår kväll jobbade jag ett sådant där maratonpass som aldrig verkar ta slut hur mycket du än får gjort så jag var helt slut när jag kom hem igår. Dessutom så började inte dagen jättebra (inte för att den slutade så vansinnigt mycket bättre heller) med avstängning av götatunneln samt diverse sad moments...
Men nu ska jag ta och leta i frysen efter något att ha till lunch samt packa lite förnödenheter till i eftermiddag! Då bli det nämligen femkamp på Liseberg! Yay!!! Akta er folkens jag kommer att knäcka er!!!
Ciao! Ha en härlig koffeinladdad dag!

Inga kommentarer: