söndag, augusti 05, 2007

I'm alive

Eller nästan... Jag är i alla fall tillbaka från det stora lilla landskapet söderut! N och jag tog en tre timmars kanotpaddlingstur medans vi väntade på att ungerska kompisarna skulle komma och förhoppningsvis åka igen (vi hade inte sån tur). Sista halvtimmen gjorde D oss sällskap. Efter det väntade släkt middag och det var då jag insett hur lätt det är att mörda om och om igen. Dessa JÄKLA MYGG!!!!!! Överallt och sluga som fan! Precis när du trodde du var säker så visade det sig att du inte var det... Efter en fyra tímmar med detta (och säkert 1000 stick) ¨så övertalade N och jag mamma om att låta oss köra hem redan på kvällen och tack och lov så lyssnade hon för en gångs skull!
Så har sitter vi och kliar på alla bett och gråter för all tigerbalsam vi har överallt på oss! Nu ska jag ta och äta lite frukost och filosofera över hårsmal linjen mellan hat och mord är!

Inga kommentarer: