söndag, augusti 12, 2007

Helgsammanfattning

Ja i lördags så var det att fixa inför spanien reunion/ kräftskiva hemma hos oss. Undertecknad var alkohol och musik ansvarig men jag kallar mig hellre slav eftersom jag fick göra en himla massa annat. Så när allt var uppdukat och färdigt med långbord under markisen och partytälten så öppnade sig himlen och regnet bara öste ner. Med en timme kvar tills gästerna skulle komma och alla servetter och allt pissblött så var det bara att sätta fart. Men allt fixade sig till slut och jag gjorde en killer Sangria. På slaget 18 så vällde det in folk, hälften har jag aldrig sett förut och reunionen var i full sving. Eftersom jag inte var med under spanienresan så stannade jag bara kvar en liten stund innan jag åkte in till stan för att möta 2 x I . Vi gick och åt middag på Meze och sen gick ut och tog oss en drink! En jättehärlig kväll verkligen!
På söndagen så blev det söndagslunch med familjen på stan och inhandling av det som jag skulle ha med mig ner till ungern igen! En liten promenad och chit chat med S hanns oxå med innan det var dags med att försöka få plats med allt i resväskan igen!
Tyckte jag gjorde ett väldigt bra jobb trots allt! Nu är nästa stopp ungern

Inga kommentarer: