söndag, augusti 19, 2007

Hello everybody

sorry för den dåliga uppdateringen! Men för att vara helt ärlig så har det inte hänt speciellt mycket i mitt liv den senaste veckan. Examensperiod light version om man nu kan sägga light kickar in nästa vecka och det har varit mycket förberedelser och plugg inför detta varje dag! Dessutom har jag ett berg av tvätt som bara ligger och väntar på mig (omg vart kommer allt ifrån???!!) får väl se när jag hinner ta itu med det....
K bjöd på typisk norsk mat häromkvällen som jag aldrig hade hört talas om förut... Raspeballer med kålmos (kommer inte på vad det norska ordet var nu igen) med bacon, korv, römme och sirap! Det var väldig annorlunda med samtidigt väldigt väldigt gott!
Typiska examensperiods symptom börjar komma upp... Glömska, tankspriddhet och helt galen humor! Men hey det är ju jag van vid sedan tidigare. Imorgon är det ungerns nationaldag! Pluggning hela dagen och sedan middag ute på kvällen! Det blir gör bra! Får se hur många gånger som jag hör nationalsången på en och samma dag!
Kram på er nu ska jag gå ner och fortsätta med mitt!

Inga kommentarer: