lördag, september 04, 2010

Without internet

Hej hej! Har precis kommit hem till Götet efter en fullspäckad vecka i Fredrikstad! Det har varit kul och krävande men jag har lärt mig väldigt mycket. Har dessvärre inte något internet i min lägenhet där uppe men jag ska försöka lösa detta på något sätt. Vet inte riktigt hur ännu bara. Igår kväll satte jag och en kollega oss i en bil och körde ner till Götet så jag slapp ta ågot vilken lyx. Sov 12 timmar inatt så jag tror jag var ganska så sliten igår=)

Nu ska jag hjälpa syster att göra sig iordning till en sittning.

Hi! I'm back in Gothenburg after a buzy week in Fredrikstad. The week has been fun and intense but I've learnt a lot. Unfortunately I don't have internet in my apartment )=( but I will try to figure it out somehow. Just don't now how yet... Yesterday a collegue and I drove down from Fredrikstad togehter so I didn't have to take the train. LUXURY!!! I slept 12 hours tonight so I guess I was very exhausted from the week. =)

Now I'm going to help my sister getting ready for a dinner at her university=)

Inga kommentarer: