tisdag, september 21, 2010

Yet another day in the ER

Idag har jag varit på akuten hela dagen. Det var ganska mycket att göra idag. Kul kul! Efter dagen var slut så promenerade jag in till stan i det fina höstvädret och köpte lite bröd å annat smått som började ta slut här hemma. Sedan har jag bara vart hemma och försökt plugga lite samt sett ett avsnitt av true blood. Jag hinner inte med så mycket mer om dagarna eftersom jag oftast lämnar sjukhuset runt 18 tiden. Jag har fått leka lite med en kollegas iPad och det skapade ett sjukt habegär. När jag en dag blir rik ska jag skaffa mig en sån!

Today I spent the day in the ER. It was pretty buzy today.. I like it=) After work I walked in to the city center to buy some bread and some other stuff. After that I've just been home trying to study and watched an episode of True blood. I don't have so much time to spend outside the hospital since I usually leave at aroun 6pm. I got to play a little bit with an iPad that a collegue brought to work. It was so much fun and I want one badly. So one day when i'm rich I'm going to get one!!!

Inga kommentarer: