måndag, september 27, 2010

Travel

Igår när jag satt på tåget på väg tillbaka till Fredrikstad så tänte jag lite på hur mycket jag redan har rört på mig i år. Det har varit speciellt mycket även för mig. Brukar ju vara van vid att åka fram och tillbaka till Ungern men hittils har det blivit lite mer resor. Från januari i år har det varit:
Göteborg--> Pécs (+Budapest)--> Gbg--> Rom--> Pécs (+Balaton)--> Gbg--> Egersund (plus området omkring där)-->Gbg-->Oslo-->Gbg--> USA-->Gbg-->Fredrikstad-->Gbg-->Fredrikstad-->Gbg-->Fredrikstad....
Framför allt har det definitivt varit mer tågresor än vad jag brukar roa mig med. Nu ska jag sätta fart med plugget efter en helg ledigt hemma i Gbg...

Yesterday when I sat on the train back to Fredrikstad I thought about how much I have traveled this year. It's quite alot even for being me. I'm used to going back and forth from Hungary but this years so far it's more traveling. From january I've been:
Gothenburg-->Pécs(+Budapest)--> Got--> Rome--> Pécs(+Balaton)-->Got--> Egersund (+ surrounding areas)--> Got--> Oslo-->Got--> USA--> Got--> Fredrikstad-->Got-->Fredrikstad-->Got--> Fredrikstad
It's been more trainrides than I'm used to. Now, time to start studying after a weekend off in Gothenburg...

Inga kommentarer: