lördag, september 25, 2010

Gothenburg

Nu är jag hemma hos familjen igen. Det var skönt att komma hem lite så här över helgen. Igår på tåget satt jag mitt emot ett gäng från Sydney. Häftigt. Supertrevliga människor var dom. Fick tiden att gå lite fortare. Idag så har jag varit smakråd åt min kära far som har varit och handlat jeans samt handlat lite smått och gott. Nu ska vi alldeles strax äta mat och sedan ska jag köra in min lilla syster till kåren och samtidigt passa på att ta en fika med J! Det ska bli KUL!!!! Eftersom jag har varit lite dålig på att ta bilder till bloggen den senaste tiden så får ni en så-här-ser-jag-ut-idag bild från arbetsrummet hemma hos familjen=)


Finally home with the family again. So nice to get home over the weekend. Yesterday on the train I ended up sitting next to some people from Sydney, Australia. Cool! They were supernice and made the time go a lot faster. Today I have been a personal shopping assistant to my dad who bought some jeans and other small stuff. Now it's time for lunch and afterwards I'm driving my sister to the student union and going for a coffee with J. It's going to be som much fun. Since I have been bad at taking pics for the blog I give you a this-is-how-I look-today oic from the office room at my family's house. =)

Inga kommentarer: