onsdag, september 22, 2010

Yiiiihooo

Herremin skapare vad tiden går fort! På fredag är det bye bye surgery och hello paeds. Idag har jag haft ofattligt kul hela dagen. Jag blir så glad i hjärtat av dessa dagar. Önskar jag kunde berätta allt galet, kul och förundrande och lite knäppt jag ser varje dag. Men det får jag inte så ni får bara ta mitt ord för att det är det=) Gick och handlade inför morgondagens kakbak efter att jag var färdig för dagen och har sedan suttit och gjort lite allt möjligt här hemma. Nu ska jag diska upp för imorgon är det full rulle igen. Haha måste bara säga att jag är lite halvstolt över en kommentar jag fick från en kollega som tyckte jag var duktig för att vara svensk på att känna igen Norges olika dialekter. Höhö=)

OMG time goes by so quickly! On friday it's bye bye surgery and hello paeds. I had an unbelievably fun day at practice today. I'm so happy for days like this. I wish I could tell you all the crazy, fun, amazing and sometimes weird stuff i see every day. But I'm not allowed so you just have to take my word for it =). Went shopping for ingredients for tomorrows baking when I was done for the day. Now it's time to do the dishes because tomorrow will be buzy again. I jsut have to brag, a collegue complimented me today with the fact that even though I'm swedish I was very good at distinguishing different norwegian dialects. haha I wonder where I learnt that ;)

Inga kommentarer: