söndag, augusti 29, 2010

Jetlag

Ooooh det här med jetlag är sjukt irriterande. Vaknade och var klarvaken klockan 05. Varför i hela friden då? Det är ju kväll för den inre klockan för sjutton. Redan nu (6.20) är jag trött igen men nu börjar golffamiljen vakna till liv för att bege sig ut på banan så nu är det kört för min del. Oooh det här är så löjligt och verkligen inte något jag har tid med. När jag kom till LA så vaknade vi 05.30 första dagen och det var bara skönt att ha hur mycket tid som helst till att göra grejer på men idag känns det bara segt. Jag är rädd att jag kommer somna på tåget och hamna i Oslo istället för Fredrikstad.

OOOh jetlag is so annoying. Woke up wide awake at 5am. Why do I do that? i mean its evening for the internal clock! Now at 6.20am I'm starting to get tired again but now the golfing part of the family is starting to wake up to go out to the course so no more sleep for me. Ridiculous and not something I feel I have timef or. I woke up at 5.30 first morning in LA. Then it was great to have some extra time to do stuff but today not so much. I'm afraid I will fall asleep on the train and end up in Oslo and not Fredrikstad.

2 kommentarer:

c sa...

Bra blogg du har! :-)

Nina sa...

tack ska du ha=)