måndag, augusti 02, 2010

Monday

Härligt med måndag efter en slö helg. Bra dag på jobbet idag. Men det är verkligen helt galet att detta är sista veckan på jobbet!!! Tiden har gått så otroligt fort. Lite ledsamt är det allt att lämna alla goa arbetskamrater och mitt fina jobb.
Nu har jag precis svängt ihop lite hemmagjord pizza och nu ska jag ta tag i storstädning av lägenheten. Imorgon är jag inte ensam härute utan G kommer på morgonen. Hon ska ta över efter mig, både lägenheten och jobbet...
Så nu ska dammsugaren fram! =)

How nice that it is finally monday after a lazy weekend. Nice day at work today, But it is completely crazy that this is my last week at work!!! Time passed so quickly. I'm a bit sad leaving all nice coworkers and the nice job.
I just finished making som home made pizza and I'm going to start cleaning. Tomorrow I'm not alone anymore. G is coming in the morning, she will take over both apartment and job....
So now it's time for the vacuumcleaner.=)

Inga kommentarer: