onsdag, augusti 11, 2010

No time

Hej det är väldigt mycket som händer just nu. Schemat är fullt varje dag och i tillägg så håller jag på och pluggar till en kurs som jag ska på till helgen. Åker fredag eftermiddag och kommer tillbaka söndag eftermiddag. Sedan måndag morgon flyger jag till USA/Californien! Kan knappt hålla mig jag är så spänd och glad! Men hinner nog inte uppdatera mer innan jag åker så vi hörs om 2 veckor! ha det gött!

Hi! Many things are happining at the moment. Full schedule and I also study for a course I'm taking this weekend. I'm leaving friday afternoon and return on sunday afternoon. Monday morning I'm leaving for the states/ California. I'm so happy and excited. I won't have time to update before I leave so see you in 2 weeks time! take care

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, jag undrar hur det blir med AT:n om man pluggar i ungern? är det bra nattliv i budapest? tack för svar!

/moa

Nina sa...

Hej! Du gör inte AT i sverige när du är färdig i Ungern. Du har redan fått din legitimation då och är därför inte berättigad till att söka om AT plats. Vårt sista rotationsår är Ungerns variant av AT. Det jag har sett av Budapests nattliv har varit helt okay. Har inte varit ute så mycket där eftersom jag har bott i Pécs.