lördag, augusti 28, 2010

I'm back

Hej hej!
Nu har jag kommit tillbaka från min semester i soliga California. Det har varit helt underbart. Jag älskar Cali!!! Idag är jag sådär lagom pigg och huvudet är inte direkt som ett bredband utan tänk er mer internet i sin början med telefonuppringning. Hela min kropp är helt övertygad om att det är natt och kaffe biter inte.
Men jag har massa fina minnen och grejer från USA som håller mig igång. Ikväll/Imorgon är det dags att packa resväskan igen och imorgon kväll åker jag till Norge igen. Härligt!

Hi!
I'm back from my vacation in sunny California. It's been wonderful. I loooooove Cali! I don't have too much energy today. My head does not behave like broadband internet connection more like the old dial-up phone line internet. My entire body is convinced that it's nighttime and coffee is not working.
But I have a lot of nice memories and things from the states to keep me going. Tonight/Tomorrow it's time to pack the bag again and tomorrow evening I'm off to Norway once more! Lovely!

Inga kommentarer: