torsdag, mars 04, 2010

Spinna, packpanik

Hej hej!
Idag efter paediatrics (dagens ämne var paediatric surgery) så var jag tvungen att springa iväg till Arkad för att köpa strumpbyxor. Dessa I-landsproblem herregud.
Sedan hem och byta om och cykla iväg till spinningen. Där körde ledaren hårt med oss idag. Jisses. Det kändes att cykla hem om vi säger så. Nu har jag farit runt som en virvelvind och packat fixat och plockat för direkt efter lektionen imorgon så drar jag och tjejerna upp till Budapest.
Eftersom det är charity ball på lördag så måste jag även packa ner finklänning. Djup suck allt blir så komplicerat när det är baler och grejer. Hundra miljoner grejer som måste med.
Men imorgon vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis i vår lägenhet i BP med ett glas vin i handen.
Vi ses på söndag när jag kommer tillbaka till verkligheten igen!

Inga kommentarer: