söndag, mars 14, 2010

Söndag nr1

Sverige jag är lite besviken. Faktiskt. Resultatet i melodifestivalen? Funderar nästan på att emigrera faktiskt (haha oj då har visst redan gjort det). Nej skämt åsido men smaken är som baken och jag höll ju på lilla sötnosen Salem.

Igår kväll så var det födelsedagsmiddag på Tex Mex med grillbuffé. God mat, goda drinkar (frozen strawberry daiquiri mmmm) och gott sällskap kan det bli bättre?

Men idag var det dags att ta tag i pluggandet igen och nu sitter jag här med böckerna utspridna framför mig och skriver om PMS. Senare ska jag ta mig en omgång spinning och sedan har jag blivit inbjuden på en spanjorskas födelsedagskalas lite så där lite spontant. Så jag får nog gå förbi en liten stund på sangria och sushi. Men imorgon ska det råpluggas så det får bli tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer: