tisdag, mars 16, 2010

Mjölksyra i både ben och hjärna

Efter en lååång helg med ledigt så var det som om en liten treåring stod och stampade inne i mig imorse när jag var tvungen att gå upp för att dra mig till skolan. Riktigt riktigt riktigt jobbigt var det.
Först ut var endrocrinology lecture som tack och lov hålls på 400 bäddars sjukhuset som ligger uppför backen från mig så det var inte så långt. Däremot så hålls föreläsningen på sjunde våningen och det är rätt så segt att dra sig upp dit det första man gör på morgenen.
Sedan fortsatte dagen och infectology avslutade den. Vi fick verkligen vässa öron och händer denna lektionen.
Sedan så sprang vi runt och fixade grejer så som postkontor, arkad etc. och innan vi promenerade hem så blev det ett spinningspass. Jisses vad tungt det var idag. Jag fick sådan mjölksyra att det inte var sant. Trots lägre resistans än vad jag brukar ha!
Nu blir det att hoppa in i duschen och sätta fart med plugget. Mjölksyran ska spridas till hjärnan! haha
Stor kram

Inga kommentarer: