söndag, mars 21, 2010

Balcony time

Så farligt skönt det var att sitta på balkongen. Satt där och läste lite infectology så jag kunde känna mig nyttig. Sedan bytte jag till vanlig skönlitterär bok haha. Ja hjärnan är lite seg idag.
Snart kommer D förbi och hämtar upp sina grejer och så ska vi slå följe till spinningen. Ska bli skönt att få röra lite på kroppen även om det ska bli intressant att se hur situps delen kommer att bli eftersom jag redan har träningsvärk.
Sedan ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och ladda batterierna för sista veckan innan påsklovet!

2 kommentarer:

Timea sa...

Vad avis jag är att du kan sitta på balkongen. Här i Stockholm har snöat idag :-))).

Nina sa...

Ja det var verkligen skönt att våren äntligen kom till Pécs. Men till påsk så åker jag hem till snön så vintern är inte över för min del heller=)