måndag, mars 22, 2010

Countdown initiated

Idag om en vecka åker jag hem till Sverige. Helt otroligt vad tiden går fort. Idag är det lite molnigt här i Pécs men solen tittar fram lite då och då så det kommer nog bli en bra dag.
Fick ju världens bästa start på dagen med sms från syster yster som precis hade tagit körkort!
Jag blev så himla glad för hennes skull. Så det är en stolt storasyster som sitter här och bloggar.
Efter lektionerna idag så har jag som plan att ta ett spinningspass för att få bort den elaka träningsvärken som sitter i sedan igår. Tror inte jag stretchade tillräckligt. Sedan blir det nog lite plugg och så måste jag ju ringa och boka chaufför tills på måndag nu när en sådan är möjlig!
Balkonghäng från igår... Idag tror jag inte det finns tid för det tyvärr.

Inga kommentarer: