onsdag, september 02, 2009

Världens äckligaste väder

Hur mycket det än svider att erkänna det så hade syster rätt så rätt. Idag är det typ en blandning mellan storm och solsken om vartannat. Skumt riktigt skumt men vi som är inbitna göteborgare vet att detta är fullt normalt här.

Vad har jag för planer för dagen då? Jo jag ska ringa ett par samtal till och sedan när syster kommer hem så blir det gym. Blev ingen joggning igår för helt plötsligt skulle jag vara inne i stan och sedan fixade vi middag och massa andra grejer kom ivägen så idag gäller det!
Haha igår skulle jag följa med syster till vägledningscentrum för att hon skulle lyssna på några presentationer där om studier utomlands. Jag fick inte komma in !!! Jag var för gammal. Hahahahaha det sved i ungefär två sekunder innan jag insåg att jag faktiskt slapp undan lyssna på föredraget. Hoho jackpot! Men det var synd att den tiden åt upp min joggtid.

Nej nu ska jag ta och kasta mig på telefonen och bli klar med detta någon gång.

Inga kommentarer: