måndag, september 07, 2009

Part 2

Haha jag har glömt hur man går i skolan. Efter en föreläsning och en lektion så var jag färdig att gå hem. Släpade mig igenom den sista lektionen. Vet inte hur detta ska gå vecka 7 när det tillkommer ytterligare en föreläsning och en lektion denna dag. Förhoppningsvis har jag vant mig vid att gå i skolan tills dess ;P
Det var så himla kul att träffa min underbara grupp igen.
Sedan har jag inhandlat lite mat och tvättat ur kylskåpet och startat upp det igen så imorgon får jag mjölk till kaffet. Sedan har jag surfat lite och jagat spindelväv i taket. Herregud mina små husspindlar har verkligen jobbat i sommar. Sedan har jag tvättat två maskiner tvätt. Största chocken var att jag hade glömt bort hur min tvättmaskin fungerade. Hällde tvättmedlet i fel fack etc. Nu ska jag ut och äta middag med mina vänner. Eftersom det var ett tag sedan så tog jag en liten bild...
Hahaha jag skrattar ihjäl mig. vilken jäkla bild. Min jäklahand ser het enorm ut. Ja inte vet jag vad jag försökte med där. Vinka elller något. Hahahaha jaja hejdå
Adnex du var saknad idag =(

Inga kommentarer: