lördag, september 26, 2009

Saturday @ tesco

Hej hopp.
Idag så har jag städat upp här hemma. Suttit ute en sväng på balkongen och pluggat i det fina vädret. Sedan så tog jag mig ut till tesco för att handla och där möttes jag av en rolig syn.
För någon vecka sedan så hade man stängt av delar av tescos parkering och gjort om till en gokart bana. Idag så var banan kvar men istället för gokart så körde dom race med småbilar typ trabanter och lada. Underlig syn utanför ett supermarket!

Då:


Nu:



Intressant...
Lite lätt irriterande att jag glömde köpa smör som jag skulle ha till pajdegen så jag var tvungen att racea ut till tesco en gång till under eftermiddagen.
Nu under kvällen har Å varit här och vi har käkat middag och sett på Svenska hollywoodfruar på datorn! Haha intressant program!
Imorgon är det en miljon grejer som ska fixas så det är nog bäst att jag kryper till kojs!

Inga kommentarer: