lördag, september 05, 2009

Last day in sweden

Ja nu är det sista dagen jag befinner mig i sverige för denna gång. Har packat ner alla mina saker. tror jag. En grej som är bra med att vara en frequent flyer är att man packar fortare och fortare för varje gång. Idag tog det mig ca 20 minuter. Mitt största problem är alla mina skor. Dom är gôrjobbiga att få plats med. Denna gången är det 8 par som ska med tillbaka. Men jag gav upp och lämnade två hemma som jag tar med mig när jag kommer till stockholm om en vecka.
Ikväll så har syster bestämt att vi ska ha kakfest så hon står just nu däruppe i köket och gör chocolate chip peanut butter and oatmeal cookies och kärleksmums. Ser fram emot det.
Naturligtvis så måste man ju följa fotbollen ikväll. Sverige-Ungern. Oavsett vad som händer är det ju vinst. Win-win situation haha. Nej jag håller på sverige!
Imorgon så börjar resan 06.25 går planet till köpenhamn. Därefter blir det ett par timmars väntetid innan norwegian flyger till Budapest. Det var billigast så denna gång.
Kram kram

Inga kommentarer: