måndag, september 28, 2009

Some words about today and yesterday


Igår så småfirade vi min födelsedag igen jag å T. Trevligt trevligt att få sprida ut firingen så. Hon hade med sig ballonger och smällkarameller med papperskronor innuti och sedan så fick jag ett jättefint halsband som jag blev helt kär i med en gång.

Wow säger jag bara! Underbart slut på veckan!
Idag så har jag kämpat mig igenom en fruktansvärt tråkig dag i skolan.
Efter skolan så har jag haft miljoner bollar i luften och ett tag kändes det som att jag skulle få alla i huvudet och så konstrade min externa hårddisk så jag hade ingen musik i mitt liv. Gaaaah. Irriterande. Men skriva lista funkar just nu så espressotårta blev bakad. Disked blev diskad. Böckerna blev pluggade i. Gympasäcken blev packad. Mail gånger flera blev skickade. Post lades på lådan och vykort köptes.
Nu har jag bara lite småsaker kvar som jag ska trixa med innan det är dags att krypa till kojs!

Inga kommentarer: