fredag, september 25, 2009

I went to the secret garden...

... and had a blast.
Herregud vad trevligt det var. Bara umgås med underbara människor, äta god mat och titta på den fina utsikten.
Idag var jag lite trögare däremot. Trött precis som igår men till skillnad från igår så vet jag ju anledningen. Men det var det värt.
När vi satt ute klockan 22 på kvällen i klänning, linnen etc så föll det löv från träden ovanför oss. Så himla konstig känsla. Det är höst men för oss skandinavier så är det sommarväder. Fantastiskt tycker jag! Mer sånt.
Eftersom förkylningen fortfarande inte är kurerad (surprise surprise) så blir det ingen träning idag heller. Däremot ska jag ta och hike-a upp på Mecsek med A. Det ska bli kul för vi brukar inte umgås så mycket i skolan och nu blir det verkligen av att jag får mig en ordentlig promenad.
Så försvinner jag från bloggen så har väl vildsvinen däruppe tagit oss=)

Update: We did it. 3 timmar tog det upp och tillbaka. Men gud så härligt det var. Knäppte en dålig bild uppifrån toppen som bevis.

Inga kommentarer: