torsdag, september 10, 2009

Underhållande

Idag så har jag haft neurologi- Hela klassen övade på att testa reflexer på varandra. Jag var triceps reflexen. Efter att 13 personer slagit mig strax över armbågen så kan jag tala om att den fungerar fin fint =)
Sedan hade vi Obstetrik. Hel fascinerande vad mycket fakta läraren klämde in i första delen av lektionen. Andra delen av lektionen var praktisk övning på en gravid kvinna. Helt fascinerande.
Nu på kvällen har jag varit hemma hos T och druckit thé och lämnat min resväska för imorgon drar vi till stockholm hemifrån henne direkt efter sista föreläsningen!
Ni som har följt min blogg en stund vet vad vi ska försöka oss på i sthlm. Så allt jag kan säga är håll tummarna för oss på lördag och så hörs vi på måndag igen!
Ha en trevlig helg.

Inga kommentarer: