måndag, november 22, 2010

Update from the couch

Man skulle kunna tro att jag hade kunnat uppdatera lite tidigare idag eftersom det känns som om det ända jag har gjort är att surfa hela dagen. Men se det fick jag inte till eftersom det kändes lite fånigt att sitta och blogga på biblioteket när jag skulle sitta och fokusera på min thesis. Jag fick en hel del gjort idag trots många kaffepauser. Nu är jag dessutom inte ensam i lägenheten längre utan M kom tillbaka nu i eftermiddag. Det är skönt med sällskap. Så nu sitter hon och pluggar och är duktigt medans jag tänkte ta och se en film. Så tjohej från soffan.

One would think that I would have been able to update a bit earlier today since it feels like I spent most of the day on the internet. But it felt a bit weird sitting at the library blogging on my computer when I was supposed to write on my thesis. Well at least I got some thesis work done today even though there were many coffeebreaks. Finally I'm not alone in the apartment anymore. M arrived earlier this afternoon. It's so nice with some company. But now she is a good student and is studying and I'm going to watch a movie. So so long from the couch.

Inga kommentarer: