fredag, november 26, 2010

Draft sent

Nu är det fredag och jag är tro det eller ej inte på biblioteket. Helt otroligt. Anledning till detta storslagna är att jag skickade in min thesis draft igår. Så nu väntar jag på feedback och lite siffror etc från min handledare. Sedan är det bara conclusion som ska skrivas och sedan ska den skickas in. Det var en sån befriande känsla att lämna biblio igår å veta att det kommer att dröja länge innan jag kommer tillbaka! Wiiiie.
Idag gäller det att packa ihop mina grejer, dra till Arkad och köpa lite saker som jag behöver. Sedan blir det spinning kl 16, hem och fixa iordning sig för att sedan gå ut och äta middag ikväll. Strålande avslutning på denna månaden här i Pécs. Hemma i Sverige väntar snö och julmys. Kan inte bli bättre.

It's friday and believe it or not I'm not in the library. Unbelievable. Yesterady I sent in the draft of my thesis so i have no reason sitting there today. Now I'm just waiting for some feedback and some additional information. Then I'm going to write a conclusion and then I'm going to finish it. It was such a liberating feel to walk away from the library yesterday knowing that I won't return for a loooong time. Yay!
Today I have to start packing my stuff. I also have to go to Arkad and gett some things I need. Then it's spinning at 4pm and after going home to get ready for dinner tonight. Wonderful ending of this month in Pécs. Back home in Sweden snow and cosy christmas preparations are waiting for me. Can't get any better!

Inga kommentarer: