måndag, november 15, 2010

All alone

Nu är jag ensam i lägenheten. Imorse drog T hem och nu dröjer det länge innan vi ses igen. snyft! Känns lite ensamt.
Sedan sist så har jag hunnit med att ha haft examen (med feber, det var kul det) och varit hemma och myst med tjejerna hos S. Det vankades god kaka och våfflor och massa tjejsnack. Precis vad man behöver dagen efter en riktigt stor examen. Sedan har jag hållit till på biblio. Nu är det countdown inför den sista examen för den här gången. Jag fick en fråga över varför jag har exams nu och inte i december som resten av landet. Det är för att jag går sista året just nu och då är vi ute på praktik i våra hemländer så vi kan komma och ta examen när det passar oss under årets gång. (vi har lite deadlines att följa).
Nu ska det bli en show av något slag och sedan ska jag gå och lägga mig. Är väldigt sliten och dessvärre inte friskt än fast det börjar gå åt rätt håll.


Now I'm all alone in the apartment. T left early this morning and now it will be a while until we can meet again =(- Feels a bit lonely.
Since last time I wrote I've had an exam (with fever, that was so much fun). We had cake and waffles at Ss place. Together with a lot of girltalk. Exactly what you need the day after a big exam. I have spent most of my time at the library as usual. Final exam countdown. Can't wait for this to get over. Now I'm just going to watch a show and then go to bed. i'm very tired today and still not back to my normal self. Stupid virus thing or whatever it is. Although I see improvement so I'm not worried.

Inga kommentarer: