fredag, november 05, 2010

Time for the next one

Dagarna går i ilfart här nere. Det är så mycket jag har lust att göra. Umgås med mina vänner och hitta på kul grejer. Men istället sitter jag fast på biblioteket mitt i examensperiod. Det faktum att vi är några få ynka 6e klassare som har examperiod nu och alla andra är avslappnade och sitter och läser utan panik i ögonen är bara irriterande ;) Men lite kul händer det ändå. igår så drog vi rätt från biblioteket ut till Plaza och såg Eat, Pray Love. Den var en riktigt fin film. Idag drog vi tidigt från biblioteket och körde ett spinningspass innan vi fortsatte läsa här hemma i lägenheten. Nu är jag så trött att jag inte förstår frågorna längre. Godnatt...

Days passes so quickly down here. I have so many things I want to do. Spend some time with my friends and do fun stuff. Instead I'm stuck at the library in the middle of examperiod. The fact that we are only a few poor 6th yrs here now with examperiod and the rest are just studying peacefully without panic in their eyes is just annoying. But we have some fun anyways. Yesterday we went straight from the library out to Plaza and watched Eat Pray Love. It was a good movie. Today we left early from the library and went for spinning before continuing the reading at home. Now I'm so tired I don't understand the questions I'm reading anymore. Goodnite

Inga kommentarer: