söndag, november 21, 2010

Chillin'

Jag hade lovat mig själv att efter den sista examen att jag skulle take the weekend off. Inget plugg utan bara ta det lugnt och låta huvudet reparera sig efter misshandeln när jag försökte trycka in för mycket kunskap i den. Men jag klättrar på väggarna här hemma. Alla andra håller ju på att förbereda sig inför den riktiga examensperioden som börjar i mitten av december. Men jag har städat upp lägenheten efter förfallet under examensperioden. Nu ska här skickas lite mail och annat som måste svaras på som har nerprioriterats i ett par veckor nu. I eftermiddag så ska jag tillbaka till mitt gamla lägenhetskomplex för jag har blivit inbjuden på kaffe till mina gamla grannar. Sist men inte minst så blir det lite spinning.
Haha såg precis att jag har glömt att byta ut staden på bannern i bloggen. Jag är verkligen hopplös på att byta när jag byter stad.

I'd promised myself to take the weekend off after the last efxam. Let the brain rest from the abuse of trying to press in too much info in too short time. But right now I'm so restless. everybody else here are preparing for the real examperiod that starts mid-december. Well i have at least cleaned the apartment after the examperiod. Now I'm going to send some emails and some otherstuff that has not been my priority for the past couple of weeks. In the afternoon I'm going to visit my old apartment complex because I'm invited to my old neighbors for some coffee. Then I have spinning tonight. So i keep buzy. Tomorrow it's back to the library after running som errands in the morning.
haha I just saw that I have forgotten to change the current location status in the banner. I always forget to change it when I change city...

Inga kommentarer: