lördag, november 20, 2010

On the other side

Nu är jag färdig med mina exams för denna gång. Herregud vad skönt det är. På slutet så fick jag examensperiod syn, dvs man ser tre meter framför sig inte längre oavsett om man har glasögon på eller ej för ögonen är inställda på att bara läsa böcker. Jag hade totalt glömt bort att det blir så så jag var helt chockad när jag insåg att jag inte såg någonting.
Min kropp är helt mörbultad efter kickboxing och spinning men nu ska jag ta mig en promenad bort till Arkad och spana på lite nya träningskläder och annat smått och gott.

Done with exams for now. It feels greeeeat! On the las couple of days I developed examperiod vision. When you can't see further away than 3 m because the eyes are used to reading. It doesn't matter if you have glasses on or not. I have forgotten about this phenomenon so was so surprised when I realized I couldn't see anymore. My body feels like it's been hit by a train after kickboxing and spinning. But now I'm going to take a walk to Arkad and see if I can find some new workout clothes.

Inga kommentarer: