onsdag, november 24, 2010

Thesis in progress

Godmorgon!
Sitter på biblioteket och arbetar på min thesis. Det går sakta men säkert frammåt. Jag är glad att jag tog den här veckan att sitta och verkligen fokusera på den . Jag har ju ganska mycket pauser och springer lite ärenden å så emellanåt men jag får gjort ganska mycket varje dag utan att köra slut på mig själv. dags att återvända till böckerna, artiklarna och allt annat jag jobbar med.
Goodmorning!

I'm here at the library working on my thesis. Slowly but steady making some progress. I'm happy I took this week to really sit here and focus on writing it. But of course I have lots of breaks and also run som errands in between everything but in the end of each day I've managed to get a good amount of work done without exhausing myself. So back to the books, articles and all the other papers I have.

Inga kommentarer: