lördag, november 27, 2010

In the airport

Hejsan! Nu sitter jag på Ferihegy och försöker vakna! Det blev inte många timmars sömn så jag är lite trött! Har dock fått i mig en hosszu kave så snart kommer jag nog piggna till! Det är snö här i BP och kallt som tusan dvs nollgradigt! Fick precis SMS från mot som säger att det är -9 grader i Gbg å blåst! Yay jag tror jag kommer dö! Min gissning är att planet kommer att bli försenat för det har snöat inatt å ett Frankfurt plan blev precis delayed en timme! Vi får väl se...

Hi! I'm sitting in the airport and trying to wake up. I didn't get that many hours sleep last night so I'm a bit tired! But I have just had a hosszu kave so hopefully I will wake up soon. It's snow here in BP and freezing (it's 0degrees C). Just got a txt from mom saying it's -9 degrees back home and windy! Yaaay I think Im going to die! I'm also suspecting a delay since it has been snowing and a flight to Frankfurt just got delayed one hour! We'll see...

Inga kommentarer: