torsdag, juni 24, 2010

Tmrw: Norway

Imorgon drar jag till Norge över sommaren. Packning pågår för fullt och det kommer nog se ut som om jag har med mig hela hushållet när jag kommer fram. Lite smånervöst är det men samtidigt ska det bli väldigt spännande. NU ska jag återgå till VM matchen. Vad är det med detta VM? Alla lag som jag hejar på gör jättedåligt ifrån sig. Ska sluta heja helt och hållet och hoppas det går bättre. Alt byta lag vi får se.

I'm leaving to Norway tomorrow. I'm packing my bags again... It will probably look like I bring everything I have when I arrive. I'm a bit nervous but in the same time excited. Now it's time for some more world championship. All the teams I vote for do really badly. What is happening ????? I don't get it- Probably I have to stop care in order for it to go better or change the teams I vote for. We'll see.

Inga kommentarer: