fredag, juni 18, 2010

Another day in Gbg

Hej hopp! Idag har det varit fint väder igen fast otroligt blåsigt. Istället för att göra ingenting så tog jag tag i dagen och började med att klippa gräsmattan. Sedan så fortsatte jag med att städa huset. Föräldrarna kommer ju fram imorgon på morgonen med bilen och alla mina grejer så då är det bäst att huset ser fint ut nu när de har varit så snälla och kört hem alltihop.
I eftermiddag tänkte jag och syster nog ta med oss lite mat och åka ut till havet en sväng. Vi får se för det är ganska kall blåst. Men det hade nog varit mysigt tycker jag. Kanske till och med ska ta caben... Nej nu får jag sluta och ge mig ut. Kan ju inte sitta inne när det är så fint väder.

Hi! Another day with nice weather, although very windy. Instead of just doing nothing I decided to mow the lawn. Then I continued to clean the house. My parents arrive tomorrow morning with the car and all my stuff so the house better look nice by then since they've been so nice and drove everything back.
My sister and I are planning to get some takeaway and drive out to the sea this afternoon. It would be very cosy but it's very cold wind so we'll have to see. We might even take the convertible. Well that's all for now. Can't sit inside a day like this.

Inga kommentarer: