lördag, juni 05, 2010

DONE DONE DONE!!!

Igår så blev jag officiellt klar med mitt 5e år här nere. Kan inte riktigt beskriva det men en otrolig blandning av lättnad och utmattning.
Det har varit ett par tuffa veckor med psykbryt varierat med lycka. Som alltid i examensperiodstider.
Nu är jag klar med lektionsdelen av min skolgång. Kommer inom snar framtid flytta ut ur min lägenhet här nere. Flytta hem till Norden. Det kommer vara ofattligt konstigt. Vissa saker kommer bli skönt men andra grejer som man har vant sig vid här nere kommer vara tråkigt att lämna bakom sig.
Eftersom jag kommer flytta runt en hel del det närmaste året och att det är en ny fas jag går in i så har det blivit lite förändringar i bloggen. Så kan ni lättare hålla koll på vart jag befinner mig under det året som återstår innan man blir vuxen på riktigt. =)

Hoppas ni hänger med för det kommer att bli ett spännande år. Indeed.
Mitt i examperiod... Inga kommentarer bilden talar för sig själv ;)

2 kommentarer:

Ebba Edman T sa...

Grattis Nina! Hoppas du får ett riktigt spännande och lärorikt år! Önskar, Ebba (som med nöje följt din blogg i över ett år nu)

Nina sa...

Hej! vad kul att du fortfarande hänger med=) kollar in på din blogg med då och då. Kämpa på! Tiden rinner iväg fort.