tisdag, juni 08, 2010

State exam

Idag skriver nuvarade 6th yr state exam. Så alla håller tummarna för dom nu, okay? Nästa år vid den här tiden är det min tur. Usch usch usch.
Annars har jag fortsatt med att försöka fixa grejer inför flytten. Dagens mission var att säga upp mitt internetabonnemang. Det gick mindre bra. Lite lätt irriterande bara. Får gå tillbaka på måndag. Men jag har ju inte tid med sådant här. Hade hoppats att få fixat det idag. Förstår inte riktigt problemet.
Jag ville stänga ner mitt konto från slutet av månaden. Men det kunde dom inte göra utan de kan bara stänga av det två dagar efter man har sagt upp abonnemanget. Fast jag har betalt för hela månaden. Eftersom jag behöver internet fram tills måndag så måste jag då gå tillbaka på måndag för att säga upp abonnemanget så att de kan stänga av trafiken efter två dagar. För hade jag sagt upp abonnemanget idag så hade jag varit internetlös från torsdag.
Någon mer än jag som inte riktigt fattar logiken här?

Inga kommentarer: