fredag, juni 11, 2010

Stress

Hej hej!
wow detta är stress på hög nivå! Sjukt många grejer som måste fixas samtidigt. Idag har jag späckat schema med hundra miljoner grejer som ska fixas och igår så lades det till ytterligare grejer.
Till på köpet har mina hyresvärdar lagt in en visning av lägenheten idag. Känns sådär bra när alla grejer ligger halvt nerpackade i massa väskor och allt är helt otroligt stökigt. Så igår så städade och packade jag hela kvällen(fortfarande massa kvar). Sedan kom söta T förbi och vi satt och drack lite vuxensaft på balkongen och pratade om allt möjligt!
Nu måste jag sätta fart med en låååååååååååååång fredag.

Update: Dagen fick en annorlunda turn när jag mitt i mitt dagsschema upptäckte att jag inte hade mina nycklar på mig. Efter en snabb taxitur så kunde jag dock konstatera att mina nycklar satt kvar i dörren där jag hade gått ifrån dom. Suck vad jobbigt, men vilken jäkla tur jag hade.

Inga kommentarer: